
TikTok-ov uvjet od 100k pregleda: zašto je to ključ za zaradu
Vjerojatno ste već čuli da TikTok plaća kreatore, ali onda ste naišli na taj famozni uvjet – 100.000 pregleda u
Vjerojatno ste već čuli da TikTok plaća kreatore, ali onda ste naišli na taj famozni uvjet – 100.000 pregleda u
Možda ste se pitali zašto neki brendovi jednostavno “eksplodiraju” na internetu, dok drugi jedva preživljavaju? Tajna je u digitalnom marketingu.
Kada je Blix, tvrtka specijalizirana za dubinsko kemijsko čišćenje namještaja i madraca, došla kod nas s potrebom za web stranicu
Korisnik-generirani sadržaj (UGC) postao je jedan od najmoćnijih alata digitalnog marketinga. Međutim, mnogi vlasnici malih poduzeća misle da je potreban
U svijetu gdje se kredibilitet brenda gradi godinama, postoji jedan digitalni asset koji može instant transformirati percepciju vaše tvrtke –
Google Discover revolucionira način kako korisnici otkrivaju novi sadržaj na internetu. Umjesto da aktivno traže informacije, korisnici dobivaju personalizirani feed
Threads je od pokretanja u srpnju 2023. godine prerastao u jednu od najbrže rastućih društvenih platformi u digitalnoj povijesti. S
WordPress dominira s 43,6% tržišnog udjela, ali headless CMS sustavi poput Strapi-ja i Contentful-a revolucioniraju način upravljanja sadržajem omogućavajući do
Brzi pregled najvažnijih promjena na društvenim mrežama. Ako vodiš brand, radiš kao social media manager ili jednostavno pratiš digitalnu igru
Integracija društvenih medija s drugim marketinškim kanalima poput weba, e-pošte i SEO-a ključna je za kohezivnu marketinšku strategiju. Ova integracija