fbpx

10 najboljih strategija za poboljšanje vašeg lokalnog SEO-a

Za svaku malu tvrtku koja ima za cilj ostaviti značajan trag u svojoj lokaciji, ovladavanje umijećem lokalnog SEO-a je ključno. Ne radi se samo o tome da vas vide na internetu; radi se o tome da vas vide pravi ljudi – oni koji žive, rade i troše u vašem lokalnom području. Dakle, kako možete iskoristiti snagu Lokalnog SEO-a kako biste osigurali da vaše poslovanje postane glavna priča u gradu (ili gradu)? Uronimo u deset djelotvornih strategija koje obećavaju ne samo povećanje vaše mrežne vidljivosti već i čvrsto postavljanje vaše male tvrtke na lokalnu kartu.

1. Google My Business vaš je najbolji prijatelj

Svaka mala tvrtka trebala bi započeti traženjem i optimiziranjem svog Google My Business (GMB) unosa. Provjerite jesu li podaci o vašoj tvrtki točni, dodajte fotografije visoke kvalitete i potaknite klijente da ostave recenzije. Optimizirani popis GMB-a povećava vaše šanse da se pojavite u Googleovom lokalnom paketu, lokalnom pretraživaču, pa čak i općenito u organskim rang-listama.

2. Prikupite online recenzije i odgovorite na njih

Potaknite zadovoljne kupce da ostave pozitivne recenzije na Googleu i drugim relevantnim platformama. Ne samo da recenzije igraju ulogu u lokalnom SEO-u, već utječu i na potencijalne kupce. Ne zaboravite uvijek odgovoriti na te recenzije, bile one pozitivne ili negativne, pokazujući svoju predanost zadovoljstvu kupaca.

3. Optimizirajte za glasovno pretraživanje

S porastom glasovno aktiviranih pomoćnika, optimizacija za glasovno pretraživanje kritičnija je nego ikada. Koristite prirodni jezik, uzmite u obzir namjere korisnika i uključite lokalne ključne riječi kako biste osvojili ovaj segment tržišta.

4. Uključite se u izgradnju lokalnih veza

Veze ostaju bitan čimbenik u tome kako Google rangira web stranice. Sudjelovanje s lokalnim blogerima, novinama ili partnerstvo sa susjednim tvrtkama može dovesti do povratnih veza visoke kvalitete koje naglašavaju vašu lokalnu relevantnost.

5. Stvorite lokalizirani sadržaj

Za visoko rangiranje u lokalnim pretraživanjima bitno je proizvesti sadržaj prilagođen vašoj lokalnoj publici. Razmislite o pisanju postova na blogu o lokalnim događajima, vijestima ili aktivnostima vezanim uz vaše poslovanje. Ne samo da ovo poboljšava vaš lokalni SEO, već također pozicionira vašu tvrtku kao dio zajednice. Za više informacija o stvaranju zanimljivog sadržaja pogledajte naš post o SEO strategijama za bolju online vidljivost .

6. Osigurajte mobilnu optimizaciju

Značajan broj lokalnih pretraživanja provodi se na mobilnim uređajima. Provjerite je li vaša web stranica prilagođena mobilnim uređajima kako biste pružili besprijekorno korisničko iskustvo. Googleovo indeksiranje na prvom mjestu mobilnih uređaja također čini mobilnu optimizaciju neophodnom za tvrtke koje ciljaju na lokalno tržište.

7. Koristite lokalne ključne riječi

Vaš bi sadržaj trebao uključivati ključne riječi koje točno određuju vaše lokalno područje. Alati poput Googleovog alata za planiranje ključnih riječi mogu vam pomoći pronaći izraze koje lokalno stanovništvo koristi za traženje usluga koje nudite.

8. Iskoristite prednost mrežnih poslovnih imenika

Osim Google My Businessa, osigurajte da je vaša tvrtka navedena i ispravno kategorizirana u najpopularnijim mrežnim imenicima kao što su Yelp, Bing Places i Yellow Pages. Dosljednost u vašem NAP-u (ime, adresa, telefonski broj) u ovim imenicima je ključna.

9. Uključite se u lokalnu zajednicu na mreži

Sudjelovanje s lokalnim online zajednicama na platformama kao što su Facebook grupe ili lokalni forumi može povećati vidljivost vaše tvrtke. Podijelite svoju stručnost, ponudite savjet ili sponzorirajte lokalna događanja, stvarajući mrežni odnos s potencijalnim lokalnim klijentima.

10. Pratite i analizirajte svoje SEO napore

Provedba strategija samo je prvi korak. Pomoću alata kao što je Google Analytics pratite kako vaši napori utječu na vaše rangiranje i vidljivost. Pročistite i prilagodite na temelju onoga što funkcionira, a što ne.

Zaključak

Dominirati svojim lokalnim tržištem ne znači samo imati dobar posao; radi se o tome da vas lokalno stanovništvo može pronaći kada pretražuju na internetu. Korištenjem ovih lokalnih tržišnih strategija, male tvrtke mogu osigurati ne samo vidljivost nego i prednost. Zapamtite, lokalni SEO nije samo jednokratni napor, već trajna obveza.

Jeste li spremni podići lokalnu prisutnost svoje tvrtke? Version2 je ovdje da vas vodi na svakom koraku. Bilo da se radi o optimizaciji vaših mrežnih profila, upravljanju recenzijama ili izradi lokaliziranog sadržaja, mi vas pokrivamo. Za one koji žele dublje zaroniti u SEO i njegove brojne prednosti, rezervirajte besplatno savjetovanje kod nas danas. Vaše lokalno tržište vas očekuje, a uz ove strategije zasigurno ćete ostaviti trajan dojam.

Naše Usluge

Iskoristite svoj puni potencijal uz naše usluge!

Naši fleksibilni paketi prilagođeni su vašim specifičnim potrebama, štedeći vam vrijeme i resurse uz iznimne rezultate.

Pomaknite se na vrh